zvýšia návštevnosť, viac navstev, vyssia traffic, navstevnost blogu, navstevnost webu

Množstvo ľudí ma skvelé myšlienky, píšu dobré články, ale zabúdajú na hlavné veci, ktoré nesmú chýbať na blogu alebo webe.

1. Kontakt na autora

Ako Vás oslovia ľudia, ak ich zaujme Váš blog alebo web?

Napíšte na seba kontakt, ideálne viac možností. Email, telefón, kľudne aj Facebook stránku alebo FanPage.

Nezabudnite pridať kontaktný formulár, ktorý uľahčuje ľudom Vás kontaktovať.

2. Viac o autorovi

Ľudia chcú vedieť kto napísal článok a čomu sa venuje. 

Vytvorte si stránku o mne, kde popíšete čo Vás viedlo k vytvoreniu blogu, kde pracujete, alebo v čom podnikáte a aké máte skúsenosti.

Možno niekoho zaujmete a osloví Vás so spoluprácou.

3. Tlačidlá na zdieľanie

tlacidla na zdielanie call to action prvkyJe dobré napísať dobrý článok, ale keď nedáte ľudom možnosť ho zdieľať, tak sa pripravujete sami o propagáciu. Uľahčite im zdieľanie Vášho článku pomocou tzv. call to action prvkov. Výzva k akcii.

Pridajte na koniec (alebo na začiatok) článku tlačidla na Zdieľanie alebo Like. Ľudia radi zdieľajú dobrý obsah, ktorý ich zaujal.

4.Poprepájajte svoje články a stránky

Na konci článku pridajte odkaz na svoj ďalší článok s podobnou témou, umiestňujte odkazy aj na začiatok napr. o predchádzajúcom článku, alebo dajte odkazy do textu na niektoré kľúčové slová v článku a nalinkujte ich na vaše články, alebo stránky.

Veďte zákazníka po svojich stránkach, podstránkach a článkoch, aby neodišiel hneď po prečítaní prvého článku.

5. Získajte kontakt na návštevníka

Ak Vám príde návštevník na blog alebo web, skúste na neho získať kontakt.

Získať Like na svoju Facebook FanPage napríklad pomocou Facebook Page Pluginu, aby Vám návštevníci dali páči sa mi. Následne ich viete osloviť pomocou Vašich ďalších príspevkov na facebooku.

Získať email výmenou za niečo. Môžete ponúknuť ebook na stiahnutie, články do emailovej stránky, bonusové video,…

Svoje ďalšie články a tipy viete posielať na svoju emailovú databázu, budujete si tak dôveru u ľudí a udržiavate kontakt do budúcna.

6. Propagujte svoj obsah

Venujte čas nielen tvorbe článku, ale aj jeho propagácií. Nemôžete len čakať, že si ľudia nájdu články sami.

Hľadajte tých ľudí (vašu cieľovú skupinu), ktorí sa zaujímajú o obsah, ktorý píšete.

Možnosti na propagáciu:  FB skupiny, rôzne fóra, zdieľanie na rôznych sociálnych sieťach (Google+, LinkedIn, Twitter,…)

7. Povoľte komentovanie ku článkom

Povoľte komentáre a zároveň žiadajte od ľudí, aby vyjadrili svoj názor na Váš článok alebo na nejakú otázku. Budete lepšie vedieť, čo ľudí zaujíma a aký majú názor na Váš článok, čo im tam chýba, čo oceňujú, atď.

Možno Vám dajú námet na ďalší článok.

komentovanie komentare blog nazory

8. Používajte obrázky a odseky

Nastavte prezentačný obrázok pre článok, ktorý bude mať vhodné rozmery pri zdieľaní na Facebooku a iných sociálnych sieťach.

Obrázky používajte aj v článkoch, na predelenie textu, aby sa čitateľovi jednoduchšie čítali Vaše články.

Používajte odseky a kratšie vety. Veľa textu pokope sa nečíta ľahko a skôr to odrádza od čítania.

9. Pútavý nadpis

Zámerne som dal tento tip až na záver, pretože mne sa osvedčila táto technika.

Titulku, ku článku nerobím na začiatku, ale až na konci. Lepšie tak vystihnem, o čom článok je a viac ho zacielim na kľúčové slová.

Tip na pútavý nadpis: číslo + prídavné meno + kľúčové slovo + sľub 

Čo podľa Vás ešte treba uviesť na blog? Napíšte mi Váš názor do komentára nižšie.

Ak sa Vám článok páčil podporte ho zdieľaním alebo Páči sa mi. Vďaka

Taishi

Taishi

Volám sa Patrik Popelič a podnikám od roku 2013, prevádzkujem eshop s fóliami na autá, venujem sa online marketingu, blogujem a pomáham začínajúcim podnikateľom na základe vlastných skúseností. Chcem, aby podnikalo viac ľudí a aby sa mali vďaka tomu lepšie.
Taishi

Latest posts by Taishi (see all)

Komentáre

Komentáre

About Taishi

Volám sa Patrik Popelič a podnikám od roku 2013, prevádzkujem eshop s fóliami na autá, venujem sa online marketingu, blogujem a pomáham začínajúcim podnikateľom na základe vlastných skúseností. Chcem, aby podnikalo viac ľudí a aby sa mali vďaka tomu lepšie.