Videočlánok: Ako pripraviť stránku O nás

Rozhodol som sa vyskúšať novú formu prezentovania tipov pomocou videoprezentácie. Napíšte mi do komentárov dole pod článkom, či sa Vám takáto forma páči a čo ďalšie, by ste sa chceli dozvedieť. Toto video je pokračovaním prípravy eshopu pred spustením.

 

Stránka o nás by mala byť dôležitou súčasťou každého firemného webu alebo eshopu. Odkaz na stránku O nás by sa mal nachádzať na dobre viditeľnom mieste, ideálne v hlavnom menu.

o násStránku o nás môžete nazvať aj inak, napríklad Naša konkurečná výhoda, prečo si vybrať nás, prečo nakupovať u nás, Naše výhody,…

Môžete vytvoriť jednu alebo aj viacero stránok o nás. Ja Vám ponúkam dve varianty, ktoré som aplikoval do svojho eshopu.

Touto stránkou si vytvárate osobitnejší prístup ku zákazníkom.

Niektorí s Vami prídu do kontaktu a budu lepšie poznať Váš príbeh a spravia si o Vás lepší obraz.

 

1. Príbeh o nás

  • Príbeh musí byť skutočný,
  • môže popisovať nejaký problém, ktorý ste mali na začiatku,
  • mal by obsahovať riešenie daného problému,
  • dôvody, ktoré Vás viedli k podnikaniu v danom obore,
  • môžete popísať, čo sa Vám podarilo dosiahnúť v eshope od začiatku až po súčasnosť.

Ako bonus môžete uviesť aj fotku, kto sa stará o prevádzku shopu, spolu s krátkym popisom.

 

silne stranky2. Prečo si vybrať Váš obchod

  • Čim sa líšite od konkurencie,
  • v čom ste dobrí, Vaše silné stránky,
  • aká je Vaša pridaná hodnota, prečo by mali ľudia platiť viac,
  • môžete pridať odkaz na referencie alebo nejaké dobré spomenúť.

Body na tejto stránke priebežne aktualizujte, podľa toho ako sa bude Váš eshop vyvíjať. Postupom času budete zlepšovať služby pre Vašich zákazníkov.

 

Bonusová stránka – Hlavné výhody produktu

Mimo stránky O nás môžete pridať ešte stránku, ktorá bude vo všeobecnosti popisovať výhody nákupu Vášho produktu. Môžete jej vytvoriť vlastnú záložku v hlavnom menu, alebo odkaz umiestniť niekde na hlavnú stránku.

vyhody nevyhodyOdkaz na tieto výhody môžete umiestniť taktiež umiestniť do popisu produktu. Ak je zákazník nerozhodný, pomôže mu to skôr sa rozhodnúť.

Popíšte aký prínos bude mať daný produkt pre zákazníka, ak si ho kúpi. Nepopisujte parametre produktov, ale to čím pomôže, aký problém dokáže ten produkt vyriešiť.

Môžete spomenúť, prečo by ste si ten produkt kúpili vy sami.

Výhody produktu podeľte do viacerých častí. Ľudia si kupujú produkty z rôznych dôvodov, preto by ste mali spomenúť tie hlavné.

 

Ak sa Vám tento článok páčil alebo ste sa dozvedeli niečo nové, podporte ho Like-om vľavo, alebo ho zdieľajte priateľom na Facebooku. Pomôžme si navzájom, ja Vám budem prinášať dobré tipy a vy mi na oplátku pomôžete so šírením.