ako si nastavit ceny v eshope, s akou marzou podnikat - Patrik Popelic Eshopovac

 

Ako si nastaviť ceny v eshope, aby ste boli dlhodobo v zisku?

Koľko percent si prihodiť k nákupu, aká je správna marža?

Najhoršie čo môžete spraviť je cenová vojna s konkurenciou, podbíjanie sa medzi sebou navzájom. Sami sa tak oberáte o zisky.

Ceny konkurencie si nevšímajte, skôr ich berte len ako inšpiráciu a prihoďte vyššiu sumu ako má konkurencia, ale dajte za to aj pridanu hodnotu.

Nakoľko nedá sa predávať len draho bez pridanej hodnoty. Snažte sa zlepšiť služby a servis svojim zákazníkov. Rýchle odoslanie, pekné balenie, rýchle vybavenie reklamácií, atď.

Veľa ľudí si nezapočíta do ceny marketing, reklamácie, účtovníka, naskladnenie produktov a veľa ďalších vecí a potom sa divia, že predávajú, ale nevedia sa dostať do zisku.

Preto predávajte draho, ale dajte za to aj pridanú hodnotu zákazníkovi.

Taishi

Taishi

Volám sa Patrik Popelič a podnikám od roku 2013, prevádzkujem eshop s fóliami na autá, venujem sa online marketingu, blogujem a pomáham začínajúcim podnikateľom na základe vlastných skúseností. Chcem, aby podnikalo viac ľudí a aby sa mali vďaka tomu lepšie.
Taishi

Latest posts by Taishi (see all)

Komentáre

Komentáre

About Taishi

Volám sa Patrik Popelič a podnikám od roku 2013, prevádzkujem eshop s fóliami na autá, venujem sa online marketingu, blogujem a pomáham začínajúcim podnikateľom na základe vlastných skúseností. Chcem, aby podnikalo viac ľudí a aby sa mali vďaka tomu lepšie.