Ako si nastaviť ceny v eshope, aby ste boli dlhodobo v zisku?
Koľko percent si prihodiť k nákupu, aká je správna marža?
Najhoršie čo môžete spraviť je cenová vojna s konkurenciou, podbíjanie sa medzi sebou navzájom. Sami sa tak oberáte o zisky.
Ceny konkurencie si nevšímajte, skôr ich berte len ako inšpiráciu a prihoďte vyššiu sumu ako má konkurencia, ale dajte za to aj pridanu hodnotu.
Nakoľko nedá sa predávať len draho bez pridanej hodnoty. Snažte sa zlepšiť služby a servis svojim zákazníkov. Rýchle odoslanie, pekné balenie, rýchle vybavenie reklamácií, atď.
Veľa ľudí si nezapočíta do ceny marketing, reklamácie, účtovníka, naskladnenie produktov a veľa ďalších vecí a potom sa divia, že predávajú, ale nevedia sa dostať do zisku.
Preto predávajte draho, ale dajte za to aj pridanú hodnotu zákazníkovi.